top of page

FAQ

  • Jak to celé funguje?
    Oslavář je půjčovna dekorací a nábytku pro vaše oslavy, svatby a další eventy. Na naší webové stránce si vyberte produkty, které nejvíce odpovídají stylu vaší akce, a jako v klasickém internetovém obchodě je vložte v požadovaném množství do košíku. V momentě, kdy jste se svým výběrem spokojeni, odešlete objednávku a naše koordinátorka se vám poté ozve s dalšími potřebnými informacemi a detaily. Pokud si sami nevíte rady, domluvte si schůzku s naší stylistkou, která vám s výběrem dekorací pomůže.
  • Mohu si přijít dekorace někam prohlédnout?
    Ano! Na základě předchozí domluvy se lze objednat na prohlídku dekorací či na zpoplatněnou konzultaci se stylistkou na adrese našeho showroomu Ostrovní 7, Praha 1. V případě zájmu o prohlédnutí nábytku se lze domluvit na schůzce v externím skladu v areálu PVA Expo Letňany, Beranových 667, Praha 9.
  • Jak se k vám dostat?
    Náš showroom a sklad dekorací sídlí na adrese Ostrovní 7, Praha 1. MHD je nejsnazší cesta tramvají na zastávku Národní divadlo, odkud je náš showroom vzdálen pár kroků.
  • Lze si domluvit osobní konzultaci ohledně výběru vhodných dekorací a nábytku?
    Pokud si nevíte s výběrem dekorací rady, lze si s námi domluvit schůzku v našem showroomu na adrese Ostrovní 7, Praha 1. Služby stylistky jsou zpoplatněny částkou 800,-/h, v případě následného objednání produktů na základě schůzky ve výši 5000,- a výše vám rádi částku za tuto službu odečteme.
  • Je možné nechat si od vás akci nadekorovat?
    Ano, nabízíme také službu stylingového poradenství – přijedeme se podívat na místo, pomůžeme vybrat ty správné kousky a poradíme, jak je vzájemně nakombinovat i kam je umístit. Spolupracujeme také s ověřenými lokálními květinovými studii, které se nechají vést vaší představou, již zhmotní do malých uměleckých děl. Pomůžeme zařídit vše od dekorací pro hostinu, výzdoby místa obřadu či jiné události až po svatební kytici.
  • Mohu si domluvit služby stylistky přímo na místě v den oslavy?
    V případě zájmu vás propojíme s šikovnými lidmi, kteří vám se stylingem pomůžou.
  • Jak si lze dekorace a nábytek zapůjčit?
    Jednoduše – stačí vytvořit objednávku podobně, jako když si objednáváte zboží z internetového obchodu. Naše koordinátorka se vám poté do 48 hodin ozve s informacemi ohledně dostupnosti vybraných kousků a s dalšími potřebnými detaily.
  • Jak funguje zápůjčka skákacího hradu?
    Bílý skákací hrad si lze zapůjčit stejně jako ostatní zboží prostřednictvím našeho obchodu. Vaši objednávku poté předáme externímu dodavateli, který vám hrad skrze kurýra zašle spolu s veškerým potřebným příslušenstvím a videem s jednoduchým návodem, jak hrad rozbalit, ukotvit a uvést do provozu. Na vás pak bude už jen užít si spoustu zábavy! Po skončení akce je potřeba hrad pouze složit do původního stavu a předat kurýrovi, který ho doveze zase zpět.
  • Jak zjistím, zda jsou dekorace či nábytek v mnou zvoleném termínu dostupné?"
    Na základě vámi vytvořené objednávky se vám ozve naše koordinátorka, která vám dostupnost produktů potvrdí. V případě nedostupnosti některých kousků se nemusíte bát – vždy společně dokážeme vymyslet to nejlepší alternativní řešení.
  • Na jak dlouho lze dekorace a nábytek zapůjčit?
    Dekorace zpravidla půjčujeme na jeden den konání akce, přičemž vyzvednout si je můžete dva dny před začátkem a vrátit dva dny po skončení události. Pokud tedy máte svatbu nebo oslavu např. v sobotu, dekorace a nábytek si můžete vyzvednout ve čtvrtek a vrátit v pondělí. Ceny za zápůjčku jsou tedy uvedeny za 1 den, kdy akce reálně probíhá. Problém ale není ani zápůjčka na více dní – v takovém případě se ozvěte naší koordinátorce, která upraví vaši objednávku.
  • Mohu si někde objednávku sám/sama vyzvednout?
    Ano, dekorace lze po předchozí domluvě vyzvednout v našem showroomu na adrese Újezd 600/1.
  • Co přesně znamená "Půjčovna - externí sklad"?"
    Naše kousky jsou uskladněny na dvou místech – menší dekorace máme v showroomu na adrese ÚJEZD 600/1, Praha 5 a větší zboží jako nábytek či stoly máme v externím skladu. Vše se vyzvedává na adrese Újezd 600/1 popř. po dolmuvě.
  • V jakém čase si lze dekorace a nábytek vyzvednout a následně vrátit?
    Dekorace lze vyzvednout a vrátit na základě předchozí domluvy u nás v showroomu na adrese Újezd 600/1, Praha 5. Vzhledem k vytíženosti rozhodně doporučujeme předem zavolat a návštěvu potvrdit.
  • Kdo mi věci na mou oslavu či svatbu dopraví?
    Pokud není ve vašich možnostech si dekorace a nábytek vyzvednout osobně, můžeme vás propojit s externím poskytovatelem dopravy.
  • Jaké jsou možnosti dopravy a vyzvednutí zboží?
    Dekorace i nábytek si po předchozí domluvě můžete vyzvednout osobně v našem skladu/showroomu na adrese Újezd 600/1 a rovněž ho zde vrátit každý den od 11h do 19h mimo pondělí. Z důvodu vytíženosti rozhodně doporučujeme předem zavolat a návštěvu potvrdit. Zápůjčku vám také rádi dovezeme na požadované místo. Cena za dopravu v rámci Prahy je 1200 Kč (bez DPH) / 1 cesta. Cena za dopravu mimo Prahu se řídí sazbou 16 Kč (bez DPH) / 1 km.
  • Co vše zahrnuje cena dopravy a manipulace?
    Doprava zahrnuje pouze vyložení/naložení zboží z/do auta. K objednávce je možné přidat také službu manipulace. Základní poplatek 2000 Kč (bez DPH) zahrnuje službu 1 skladníka navíc tak, aby bylo možné nábytek i veškeré dekorace umístit přímo na vámi zvolenou lokaci, pokud se u ní nedá zaparkovat, zboží je příliš těžké nebo je lokace např. umístěna v patře. V případě velkých objednávek se cena manipulace vypočítává dle objemu zápůjčky a charakteru zapůjčeného zboží.
  • V jakém stavu musí být vrácené zboží?
    Zboží musí být čisté, nepoškozené, zabalené a zabezpečené proti poškození při dopravě zpět.
  • Jak je to s čištěním zapůjčených dekorací a nábytku?
    S běžnou formou znečištění u zapůjčených kousků počítáme, tudíž je jejich čištění zohledněno v ceně zápůjčky. V případě extra znečištěných dekorací či nábytku účtujeme reálnou cenu za následné profesionální čištění.
  • Jaké jsou podmínky při poškození nebo ztrátě zboží?
    V případě poškození zboží bude účtována jeho oprava nebo nákupní cena (uvedena v dodacím listu). Po dobu pronájmu přebírá nájemce plnou zodpovědnost za pronajmuté předměty. Pronajímatel nezodpovídá za žádné škody způsobené používáním zapůjčeného zařízení. V případě nevrácení kompletního půjčovného v předem dohodnutém termínu, je nájemce povinen zaplatit za každý započatý den obvyklé nájemné + přirážku 100 %.
  • Nabízíte v rámci dětských koutků také hlídání?
    Spolupracujeme s LEMARKET Hlídárnou, a tak na vaší akci můžeme zajistit i dětský koutek – včetně vybavení převážně lokálními hračkami a dekoracemi, samotných hlídaček a zábavného programu pro vaše nejmenší.
  • Jaké jsou možnosti platby?
    Platit u nás můžete hotově při převzetí zápůjčky nebo převodem. V případě platby převodem zasíláme předem zálohovou fakturu.
  • Na koho se mohu v případě dalších dotazů obrátit?
    Pokud si nevíte rady, obraťte se na nás skrze e-mail info@oslavar.cz či nám zavolejte na číslo +420 731 815 620 během všedních dní v čase 10–16 h. Pokud telefon náhodou nezvedáme, nejspíše připravujeme dekorace na další krásnou akci a určitě se vám ozveme brzy zpět.
bottom of page